"Απ΄ τα άγρια θηρία το χειρότερο δάγκωμα το κάνει ο συκοφάντης "
Διογένης από τη Σινώπη 400 - 325 π.χ
Μέγεθος γραμμάτων
+ + + + +
Share |

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Υπέρ της απώλειας εθνικής κυριαρχίας ο Θ. Πάγκαλος

Print this post
 Διαβάστε τι είπε ο Θεόδωρος Πάγκαλος για την εθνική μας κυριαρχία, μιλώντας στο Europe 1. Δήλωσε Ευρωπαίος και Φεντεραλιστής.Βέβαι δεν προκαλεί έκπληξη από τον άνθρωπο που φώναζε να αφεθεί η σημαία, έρμαιο του αέρα, την μοιραία βραδιά των Ιμίων.


Αίσθηση προκαλεί δήλωση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου στο γαλλικό ραδιόφωνο Europe 1.
Αναφερόμενος στις δεσμεύσεις που ανέλαβε η Ελλάδα με τη συμφωνία για τη νέα δανειακή σύμβαση, δήλωσε ότι "κατανοεί" τις αντιδράσεις ωστόσο είναι υπέρ του να χάνει κανείς την εθνική του κυριαρχία εντός της ΕΕ, καθώς είναι υπέρ του... φεντεραλισμού!
"Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν" είπε χαρακτηριστικά.


Δηλώσεις Πάγκαλου 22.2.2012 από Miss-Jessy-Lays

Ο κ. Πάγκαλος εξηγώντας την άποψή του σημείωσε ότι είναι Ευρωπαίος και ότι η άποψή του δεν βασίζεται σε εθνικά κριτήρια
"Πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του" κατέληξε ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης.


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...