"Απ΄ τα άγρια θηρία το χειρότερο δάγκωμα το κάνει ο συκοφάντης "
Διογένης από τη Σινώπη 400 - 325 π.χ
Μέγεθος γραμμάτων
+ + + + +
Share |

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ο λόγος της Σοφίας Ξενίδη, 17 χρονης Ελληνογερμανίδας για τα chemtrails(χημικές ουρές) στο Παγκόσμιο συνέδριο της Γάνδης.27 Μαΐου 2010

Print this post
Καλημέρα σε όλους.

Με λένε Σοφία Ξενίδη. Είμαι 17 χρονών.

Ο πατέρας μου είναι έλληνας, η μητέρα μου γερμανίδα και έχω την βελγική υπηκοότητα.

Στο σχολείο σπουδάζω τις ανθρώπινες επιστήμες και μου ζητήθηκε να μοιραστώ μαζί σας το πώς γνώρισα την ομάδα Belfort και γιατί ενδιαφέρθηκα για τα chemtrails.

Πρώτη φορά άκουσα για την όμαδα Belfort μέσω της μητέρας μου.

Είχε ανακαλύψει την ...



...ιστοσελίδα του Project Camelot και έψαχνε να βρει ομοϊδεάτες στο Βέλγιο. Ο Bill Ryan της υπέδειξε την όμαδα Belfort. Φέτος τον Φεβρουάριο, το απόγευμα μιας πέμπτης, αποφασίσαμε να δούμε ένα βίντεο μιας συνέντευξης με τον Peter Vereecke σχετικά με τα chemtrails. Μέχρι τότε ποτέ δεν είχαμε προσέξει τις λευκές συννεφένιες γραμμές στον ουρανό.

Την επόμενη μέρα στο σχολείο έτυχε να κοιτάζω έξω από το παράθυρο όταν είδα τέσσερα αεροπλάνα να πετάνε πάνω από την πόλη μας, ψεκάζοντας παχιές γραμμές από chemtrails την μία δίπλα στην άλλη, σε σχηματισμό σκακιέρας. Έπαθα σοκ όταν κατάλαβα πως ό,τι είχα δει την προηγούμενη ημέρα στο βίντεο πραγματικά συνέβαινε, εδώ και τώρα πάνω από το κεφάλι μου. Μετά το σχολείο πήγα κατευθείαν σπίτι. Ήμουν σε κατάσταση πανικού και δεν μπορούσα να σταματήσω να κλαίω. Ένιωθα τόσο αβοήθητη και απειλημένη... Η μητέρα μου τότε πρότεινε να συμμετάσχουμε σε μία ανοιχτή συγκέντρωση την οποία θα διοργάνωνε η ομάδα Belfort την επομένη πάνω στο θέμα των chemtrails, για να μάθουμε περισσότερα και να γνωρίσουμε αυτούς τους ανθρώπους. Πήγαμε στην συγκέντρωση και έτσι ήρθαμε σε επαφή με την ομάδα Belfort.



Έκτοτε, μετά βίας υπάρχει μέρα που δεν έχω δει ένα τέτοιο αεροπλάνο. Σχεδόν πάντα πετάνε όταν ο ουρανός είναι γαλανός και καθαρός. Πολύ συχνά την επόμενη ημέρα βρέχει ή ο ουρανός είναι καλυμμένος με ένα στρώμα πολύ πυκνών σύννεφων, χωρίς καθόλου ήλιο. Υπάρχουν και μέρες τις οποίες θαρρείς και γίνεται κάποια μεγάλη πολεμική επίθεση, με εκατοντάδες αεροπλάνα να περνάνε καθόλη την διάρκεια της ημέρας, από το πρωί μέχρι το βράδυ, οπότε συνεχίζουν και πετάνε στο σκοτάδι και βλέπω τις λευκές γραμμές κάτω από το σεληνόφως...

Είναι τρομακτική η σκέψη ότι ο αέρας που αναπνέουμε δεν είναι αυτός που θα έπρεπε να είναι, το φαγητό και το νερό περιέχουν ίχνη από τις ουσίες με τις οποίες μας ψεκάζουν λες και είμαστε έντομα... Είμαι βαθιά οργισμένη. Δεν θέλω να με δηλητηριάζουν! Δεν θέλω να έχω καρκίνο! Και είμαι τόσο θυμωμένη που αυτός ο παγκόσμιος δηλητηριασμός μπορεί να λαμβάνει χώρα σε τέτοια μαζική κλίμακα και να μην γίνονται αρκετά για να σταματήσει αυτό το έγκλημα.

Πιστεύω πως πολύ περισσότεροι πρέπει να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει. Όλοι πρέπει να ξυπνήσουν και να αρχίσουν να διαμαρτύρονται! Για αυτό κι εγώ χρησιμοποιώ ενεργά τις επαφές μου και το διαδίκτυο για να αναρτώ πληροφορίες ή βίντεο σχετικά με τα chemtrails, αλλά και για πολλές άλλα ζητήματα αδικίας που συμβαίνουν ανά τον κόσμο. Θεωρώ τον εαυτό μου αντιπρόσωπο της γενιάς μου και, αν και δεν ξέρω άλλους εξίσου αφυπνισμένους εφήβους, ελπίζω ότι πολύ ακόμα θα ανοίξουν τα μάτια τους. Πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να πολεμήσουμε αυτή την αδικία. Και για αυτόν ακριβώς τον λόγο συναντηθήκαμε εδώ από διάφορες χώρες: για να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να πιέσουμε για αλλαγή.

Κυρίες και κύριοι, σας ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...