"Απ΄ τα άγρια θηρία το χειρότερο δάγκωμα το κάνει ο συκοφάντης "
Διογένης από τη Σινώπη 400 - 325 π.χ
Μέγεθος γραμμάτων
+ + + + +
Share |

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Γιατί τα μέτρα για την σωτηρία της Ελλαδος δεν είναι τίποτα άλλο παρά το μανιφέστο της εξαφάνισής της.

Print this post
 Είμαι κάτω τον 30 ετών. Επιχειρηματίας από τα 20 μου και πολιτικοποιημένος και ΟΧΙ κομματικοποιημένος απο την ίδια σχεδόν ηλικία που μου ήρθαν οι πρώτοι λογαριασμοί της επιχείρησής μου καθώς και η πρώτη κατάθεση ΦΠΑ.

Το σχολείο δεν το λάτρεψα ποτέ παρ' ότι οι βαθμοί μου ήταν αρκετά καλοί και η αγωγή μου εξαίρετη. Πάντα κάτι μισούσα σε αυτό όμως. Τί; ότι δεν με άφηνε ποτέ να σκεφτώ κάτι πέρα από αυτό το στενό πλαίσιο σκέψεως  που το ίδιο έκτιζε όλο και πιο μικρό. Έτσι ήρθε σιγά σιγά η επανάστασή μου..
    


Ξεκίνησα να διαβάζω τα πάντα εκτός αυτού. Σχεδόν τα παράτησα στη Γ'(τα..) Λυκείου και πέρασα μόνο με την υποτροφία αθλητικής επίδοσης στο Πανεπιστήμιο, το οποίο ήταν δυστυχώς η προέκταση της πολιτικής του σχολείου, με μόνη παραλλαγή.. περισσότερος καφές και έξοδοι. Ουσία μηδέν.

Ξεκινώντας την επιχείρηση μου ενάμιση χρόνο μετά, οι αναγνώσεις μου πάνω σε βιβλία οικονομικά και πολιτικά άρχιζαν να αυξάνονται. Φόροι, καταβολές, παράβολα κτλ κτλ. Για ποιο λόγο και που πάνε τα λεφτά μου;

Κάτι παίζεται εδώ είπα.Δεν είναι δυνατόν, το κράτος να μου παίρνει πιο πολλά από αυτά που έπαιρνε ο Τούρκος την περίοδο της κατοχής.. Υπολογισμοί και συγκρίσεις.. Δεκάτη, με σχεδόν το μισό μου τζίρο...
Κάτι γίνεται είπα..

Τότε ήταν που κοντά στα 25-26 μου, άρχισα να βλέπω και τα οικονομικά ντοκιμαντέρ, και να συγκρίνω και να κρίνω αυτά που βιώνω σε αυτήν την χώρα με αυτά που έβλεπα στο  βίντεο. Ιδιωτικοποίηση της έκδοσης χρήματος. Πελατειακές σχέσεις κεφαλαίου και κυβερνήσεων και στην τελική μόνο ένας Θεός και μία μόνο επιδίωξη..  " Η απόλυτη εξουσία πάνω στην ανθρωπότητα"

Καθόμουν και αναλογιζόμουν αν όντως όλα αυτά που έβλεπα και ενδόμυχα συλλογιζόμουν, είχαν κάποια βάση και αν όντως μας πήγαιναν και μας οδηγούσαν σε αυτόν τον δρόμο. Έψαξα να δω τους λόγους για τους οποίους μπήκαμε στην Ευρωπαϊκή(;) Ένωση και αργότερα στην ΟΝΕ. Ήταν για το καλό μας, ή μήπως έτσι ξαφνικά κάποιοι γραβατωμένοι ( προς θεού, δεν έχω κάτι με τις γραβάτες..) άγνωστοι επί το πλείστον και παρασκηνιακοί οικονομοτεχνικοί και τραπεζίτες, αναλάμβαναν επί της ουσίας τον έλεγχο όλων των Ευρωπαϊκών κρατών, των ίδιων , των οικονομιών τους, των πόρων τους και στην τελική , τις τύχες και τις ζωές των ανθρώπων τους.

  Γιατί δεν γίνεται λέω κάποιοι να μιλάνε για ανάπτυξη, και να σκίζουν τα ιμάτια τους ( με συγχωρείτε.. τα πανάκριβα επώνυμα κοστούμια  φρεσκοπληρωμένα με ζεστό κρατικό χρήμα) και να ορκίζονται ότι κάνουν τα πάντα γι'αυτήν για να την ενισχύσουν ( ή ..ενι-σκίσουν) .
Γιατί κάθομαι και σκέφτομαι τα πιο απλά.

- Αν κάποιοι δουλεύουν και πασχίζουν για την ανάπτυξη, τότε γιατί μια νέα επιχείρηση χρειάζεται κοντά στον ενάμιση μήνα να τελειώσει τις γραφειοκρατικές της υποχρεώσεις;

- Γιατί ότι επιδοτήσεις βγήκαν πήγαν κατά πλειοψηφία σε επιχειρήσεις-φαντάσματα και σε κολλητούς και κουμπάρους;

- Γιατί η φορολογία των επιχειρήσεων είναι όλο και πιο κοντά στο να θυμίζει ρωμαϊκό μαστίγωμα;

- Γιατί οι καταβολές στα ασφαλιστικά ταμεία μοιάζουν όλο και περισσότερο με πληρωμή δανείου για αγορά εξοχικής κατοικίας στο Μπέβερλι Χιλς;

- Γιατί η βενζίνη σε λίγο θα πληρώνεται μόνο από τους ίδιους τους Σαουδάραβες που μας την προμηθεύουν;

- Γιατί ο λογαριασμός της ΔΕΗ, του ΟΤΕ και της ΕΥΔΑΠ μοιάζουν λες και είμαι ο ιδιοκτήτης της Eurodisney;

- Και γιατί τέλος πάντων όλα ακριβαίνουν όταν η ίδια η κοινωνία και η πραγματική οικονομία έχουν χρεοκοπήσει εδώ και πάρα πολύ καιρό;;

Όπως βλέπεται, κάποια πράγματα είναι αυτονόητα.. Δεν γίνεται να επιβαρύνεις κάποιον κι άλλο, όσο αυτός πλέον δεν έχει τίποτα και επίσης χρωστάει ακόμα και αυτά τα λίγα που έχει..

 Δεν γίνεται μια αγορά να στερείτε το βασικό της υλικό για να κινηθεί,το πετρέλαιο, και εσύ να συνεχίζεις να μιλάς για ανάπτυξη. Σε λίγο καιρό με την βενζίνη στα 2 ευρώ, θα επιστρέψουμε στα κάρα και στα γαϊδούρια, στα ποδήλατα ήδη επιστρέψαμε..

Δεν γίνεται να κλείνεις στην φυλακή τους Έλληνες μαγαζάτορες, επειδή δεν πλήρωσαν το ΦΠΑ τους για 4 μήνες και να αφήνεις ελεύθερους όλους αυτούς τους ΛΑΘΡΟ-μετανάστες να πουλάνε ΠΑΡΑΝΟΜΑ το ΠΑΡΑΝΟΜΟ και ΜΑΪΜΟΥ προϊόν τους , ΑΚΡΙΒΩΣ έξω από τα καταστήματα που υποφέρουν και κοιτάνε το φρεσκοαγορασμένο πακετάκι με το λουκέτο όπως ο θανατοποινίτης την αγχόνη..
Δεν γίνεται να τον κοροϊδεύεις έτσι, γιατί στο  τέλος κοροϊδεύεις ΕΣΥ τον μαγαζάτορα και όχι ο ΛΑΘΡΟ-μετανάστης.

Δεν γίνεται να κλείνεις στην φυλακή τους Έλληνες μαγαζάτορες και να αφήνεις να κυκλοφορούν ελεύθεροι μεγαλοεγκληματίες και πρώην βαρυποινίτες..

Δεν γίνεται η διπλανή Βουλγαρία να έχει φορολογικούς συντελεστές ίδιους με την Ελλάδα του 1920 και οικονομική ανάπτυξη 3% το 2010  και να δημιουργείς εταιρία σε μια μέρα και εδώ να νιώθεις σαν κοινός έγκληματίας επειδή απλά και μόνο σκέφτηκες να ανοίξεις ένα μαγαζί.


Δεν μπορεί σκέφτομαι κάτι άλλο θα παίζει. Γιατί 1 χρόνος τώρα που ξεκίνησαν τα μέτρα, μου μοιάζουν όλο και πιο πολύ με ένα σχέδιο οικονομικής εξόντωσης σε πρώτο στάδιο και απόλυτης αποβλακοποίησης σε δεύτερο..
Τελικό στάδιο; μια κεντρική κυβέρνηση, με έδρα κάπου στην κεντρική Ευρώπη, που θα είναι υποκατάστημα μιας Παγκόσμιας κυβέρνησης. Μιας παγκόσμιας οικονομικής ελίτ. Μιας Νέας Παγκόσμιας Τάξης.. Έτσι απλά..

Αμφιβάλλεις; Θα σου πω τι άλλο σκέφτομαι.. για το ΝΑΤΟ, για το ΔΝΤ και την παγκόσμια ελίτ..
Αλλά δεν θα σου κάνω την χάρη.. Γιατί όπως σου είπα και στην αρχή, το σχολείο ποτέ δεν μου άρεσε. Ότι έμαθα, το έμαθα μόνος μου και γιατί το έψαξα.. Γιατί νοιάστηκα.. Γιατί δεν ήθελα να τρώω ούτε φρέσκο , ούτε μπαγιάτικο σανό... Γιατί η σωτηρία μου θα είναι σε αυτή τη ζωή και όχι στην μετά θάνατον.. Γιατί με ένοιαζε και ακόμα με νοιάζει να είμαι ελεύθερος και να ζω σε ένα δίκαιο περιβάλλον.

Γι' αυτό σου λέω... κλείσε την τηλεόραση και άρχισε να ψάχνεσαι. ΄Αρχισε να νοιάζεσαι.

Γιατί όταν ξυπνάς, μόνο το ξύπνημα είναι το δύσκολο...


Συκοφάντης

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...