"Απ΄ τα άγρια θηρία το χειρότερο δάγκωμα το κάνει ο συκοφάντης "
Διογένης από τη Σινώπη 400 - 325 π.χ
Μέγεθος γραμμάτων
+ + + + +
Share |

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Ο "Δημοκράτης" Παύλος Βοσκόπουλος

Print this post
Στελέχη του Ουράνιου Τόξου πραγματοποίησαν συνάντηση στις 14 Σεπτεμβρίου 2008 στην Έδεσσα στο κατάστημα της δημοτικής επιχείρησης . Στην παραπάνω συνάντηση ήταν καλεσμένη και η αξιωματούχος του ΟΗΕ Gay Mac Dougall. Εγώ, ο Σεραφείμ Τάσος, συνεργάτης τηλεοπτικών μέσων των Αθηνών ειδοποιήθηκα να καλύψω τη συνάντηση. Όταν...
         


 έφτασα στο σημείο, στη μικρή αίθουσα ήταν οι καλεσμένοι μαζί με την εκπρόσωπο του ΟΗΕ και δύο τηλεοπτικά συνεργεία των Σκοπίων των σταθμών Α1 και Α2. Ζήτησα να εισέρθω στη μικρή αίθουσα και μου απαγορεύτηκε η είσοδος, παρέμεινα όμως εκτός περιμένοντας το τέλος της συναντήσεως μαζί με άλλους συναδέλφους τοπικών μέσων ενημέρωσης. Αφού τελείωσε και αποχώρησε η κ. Mac Dougall άρχισαν να αποχωρούν και τα υπόλοιπα άτομα που βρίσκονταν στην αίθουσα.


Εξερχόμενος ο κ. Παπατσαρκνιάς έκανε δηλώσεις στην κάμερά μου για το τι συζητήθηκε στη συνάντηση. Κάποια στιγμή εξήλθε και ο εκπρόσωπος του Ουράνιου Τόξου κ. Παύλος Βοσκόπουλος. Του ζήτησα να μας εξηγήσει τον σκοπό της συνάντησης και εκείνη τη στιγμή γύρισε πίσω και επιτέθηκε χτυπώντας την κάμερά μου.


Μετά από καιρό έπεσε στα χέρια μου και βίντεο της στιγμής όπου δέχτηκα την επίθεση και επειδή το συγκεκριμένο βίντεο δεν το είχε στην κατοχή του ο κ Χαρδαβέλλας κατά την τηλεφωνική μου παρέμβαση στην εκπομπή του σήμερα το δημοσιοποιούμε για να βγάλει τα συμπεράσματά του ο κόσμος για το πρόσωπο του κ. Βοσκόπουλου.



Δείτε το βίντεο εδώ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...