"Απ΄ τα άγρια θηρία το χειρότερο δάγκωμα το κάνει ο συκοφάντης "
Διογένης από τη Σινώπη 400 - 325 π.χ
Μέγεθος γραμμάτων
+ + + + +
Share |

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Η1Ν1: Η επιστροφή τής τρομολαγνείας - Η ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΝΟΣ ΙΟΥ

Print this post
Γεια σας πελάτες μας… τι κάνετε προβατάκια μου, με θυμάστε; Ξαναγύρισα κοντά σας, γιατί σάς έλειψα, όπως έμαθα. Είμαι ένας πρόσφατος γνώριμός σας, περσινός για την ακρίβεια. Γεννήθηκα πριν δύο χρόνια περίπου μέσα στούς δοκιμαστικούς σωλήνες των  εργαστηρίων μιας φαρμακευτικής εταιρείας. Δεν έχει σημασία ποιας. Αυτή είναι και η αγαπημένη μου μητέρα. Μάνα είναι μόνο μία, να το θυμάστε. Πατέρας μου ήταν η Ιατρική. Ήταν ένας γάμος, που είχε γίνει πολλά χρόνια πριν, έχει κάνει πολλά παιδιά σαν και μένα και είναι πολύ επιτυχημένος. Όλα αυτά τα χρόνια τού γάμου τους οι γονείς μου ζουν πολύ ευτυχισμένοι, εμείς και όλο μας το σόι. Είναι πολύ ταιριαστό ζευγάρι, ζηλευτό. Η ευτυχία μας είναι λίγο μακάβρια βέβαια, αφού βασίζεται στην αρρώστειά σας, αλλά τι να κάνουμε. Η ζωή είναι σκληρή άλλωστε. Οι δουλειές μας πάνε τόσο καλά τα τελευταία χρόνια.
                       
     Αρχικά κι εγώ, όπως και τ΄ άλλα αδελφάκια μου (ο ιός των πουλερικών, ο Ebola, το SARS, το AIDS κ.ά.), ζούσα και υπήρχα αποκλειστικά μέσα σε δοκιμαστικούς σωλήνες και εμβόλια. Τώρα πλέον, έχω βγει από κει μέσα και έχω εισχωρήσει σε σώματα. Εκεί μέσα στα σώματά σας συνάντησα και τούς άλλους συγγενείς μου… Ποιος είμαι; Έλα που δεν με ξέρετε! Είμαι ο ιός Η1Ν1, ο τόσο διάσημος, ο τόσο διαφημισμένος, ο τόσο ταξιδεμένος. Θέλω πολύ να μπω μέσα και στο δικό σας ζεστό σώμα. Έχω βαρεθεί τόσο καιρό να ζω μέσα στα εμβόλια αποθηκευμένος μέσα σε ψυγεία συντήρησης, παγωμένος, άλλωστε κάνει και τόσο κρύο εδώ βρε αδελφέ… Δηλαδή δεν με λυπάστε και μένα λίγο;

     Η φήμη μου ξεπέρασε γρήγορα τα σύνορα τής χώρας, που μόλυνα πρωταρχικά, δηλαδή το Μεξικό. Ακολούθησε η Ουκρανία, όπου δημιούργησα επιδημία με χιλιάδες νεκρούς κι αρρώστους και αργότερα πολλές άλλες. Το άκουσμα τού ονόματός μου προκαλεί τρόμο και πανικό. Η1Ν1… Γι΄ αυτό φροντίζουν οι γονείς μου οι γιατροί. Επιστήμονες βλέπετε. Βέβαια βοηθάνε και οι φίλοι μας οι δημοσιογράφοι, τα παπαγαλάκια, όπως τους λένε κάποιοι κακοί άνθρωποι, με τα Μ.Μ.Ε. τής αποβλάκωσης και τής παραπληροφόρησης. Ξέρω ξέρω, σάς κάνουν πλύση εγκεφάλου. Ααα, τι να κάνουμε, η αρρώστειά σας εξασφαλίζει την ύπαρξή μου. Αν εσείς νοσήσετε, μόνο τότε εγώ υπάρχω. Η τρομοκρατία σας είναι η τροφή μας: «Γύρισε πάλι η γρίπη Η1Ν1», «σε κατάσταση συναγερμού η χώρα», «η επιδημία είναι σε έξαρση», «33 άτομα πέθαναν από την γρίπη», «οι ειδικοί συστήνουν εμβολιασμό τού πληθυσμού και χρήση αντιϊκών φαρμάκων»… Με όλες αυτές τις βλακείες, που σας λένε, μπορώ να ελπίζω, ότι δεν θα εξαφανιστώ εγώ και τ΄ άλλα τ΄αδέλφια μου.

     Κοιτάξτε, για να καταλάβετε επιτέλους. Αν δεν σας πούμε όλες αυτές τις αρλούμπες, εγώ θα πεθάνω μέσα στα εμβόλια, που περιμένουν στα ψυγεία, αφού λήγουν σε λίγους μήνες. Καταλάβετε επιτέλους, ότι η κατάστασή μου είναι τραγική; Τι σάς ζητάω, μόνο μερικά εκατομμύρια σώματα για να μπω, να ζεσταθώ και να βγάλω το χειμώνα. Κάντε το εμβόλιο επιτέλους! Αλλιώς θα πεθάνω μέσα στις ληγμένες σύριγγες. Δηλαδή δε με λυπάστε καθόλου; Βέβαια τα όσα σας λένε για ανοσίες, προστασίες και άλλα τέτοια κουραφέξαλα, δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Αντιθέτως εγώ είμαι η αρρώστεια και θα νοσήσετε από εμένα μόνο αν εμβολιαστείτε. Άμεσα, μεσοπρόθεσμα, ή μακροπρόθεσμα, αυτό δεν έχει καμία σημασία άλλωστε.




     Ανόητοί μου άνθρωποι, τι να κάνουμε, έτσι κινείται το σύστημα και τα κέρδη μας ανεβαίνουν. Η μητέρα μου, η φαρμακοβιομηχανία, πρέπει να βγάλει κάποια τρισεκατομμύρια, «έτσι για τα γεράματά της», όπως έλεγε και κάποιος γνωστός σας ιεράρχης, άνθρωπος τού θεού. Άλλωστε έχουμε πολλά έξοδα τα τελευταία χρόνια στο σπίτι μας. Η μητέρα μου βλέπετε, ξοδεύει πολλά από τα λεφτά που εισπράττει από εσάς, για τους αγαπημένους μας γιατρούς. Ταξίδια σε εξωτικά μέρη, συνέδρια σε κοσμοπολίτικα ξενοδοχεία, αφορολόγητοι κρυφοί μισθοί, αυτοκίνητα, τηλεοράσεις, οικόπεδα, σπίτια, εξοχικά και τόσα άλλα καταναλωτικά αγαθά. Αμάν, ζητάνε κι αυτοί οι γιατροί μας συνέχεια χρήματα. Μάλιστα στη χώρα σας έχουν κατέβει στα πεζοδρόμια με τις ποδιές και τις γραβάτες και κάνουν απεργίες ζητώντας κι άλλα παραπάνω κέρδη… Έχουν γίνει αχόρταγοι βρε παιδί μου, αδηφάγοι… Ήμαρτον!

      Κυρίες και κύριοι! Που λέει και ο Άδωνις με τόσο φασιστικό τρόπο στο δικό του πάνελ αποβλάκωσης. Για να πουληθούν τα εμβόλια και τα φάρμακά μας πρέπει να βρούμε πελάτες, δηλαδή αρρώστους. Και αν δεν βρούμε θα τους φτιάξουμε… Πώς να γίνει αλλιώς δηλαδή; Γιατί νομίζεται, ότι σάς δηλητηριάζουμε τις τροφές σας με χημικά, συντηρητικά, βελτιωτικά και τόσες άλλες τοξικές ουσίες; Γιατί νομίζεται ότι επεξεργαζόμαστε τις τροφές σας με τόσο βλαβερό τρόπο πετώντας όλα τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες στα σκουπίδια; Γιατί χλωριώνουμε ή φθοριώνουμε τα νερά, που πίνετε τόσα χρόνια; Τόσο κόπο κάνουμε να ψεκάζουμε τις πόλεις σας καθημερινά με τόσους τόνους βάριο και αλουμίνιο πάνω απ΄ τα κεφάλια σας. Και τόσα άλλα, που δεν γνωρίζετε, αφού σας έχουμε αποβλακώσει τελείως όλα αυτά τα χρόνια… Δεν λυπάστε τον κόπο μας;  Πώς αλλιώς ο τόσο φημισμένος πρωτοξάδελφός μου, ο καρκίνος, και η δευτεροξαδέλφη μου, η στεφανιαία νόσος, θα σας χτυπήσουν την πόρτα; Πώς το υπόλοιπο σόι, οι λοιμώξεις, οι ιοί, οι εγκεφαλοπάθειες, ο διαβήτης θα εγκατασταθούν στα σπίτια σας; Παρακαλώ συνετιστείτε και μην διαμαρτύρεστε. Γιατί, όπως είδατε και στο Κιλκίς, ακόμα και ο στρατός μπήκε κάτω από τις διαταγές μας. Ασκήσεις καταστολής κατά πολιτών, για να είμαστε έτοιμοι μην μας πάρετε χαμπάρι κάποια στιγμή και ξεσηκωθείτε… 

     Αχ, αχ κι αυτόν το τζαναμπέτη τον γιατρούλη θα τον τσακίσω τον καταραμένο. Τον αποστάτη τον Φικιώρη εννοώ. Ακούς εκεί νερό με όζον. Και το κέρδος μας πού θα πάει βρε αγιατρόφοβε; Το όζον δεν έχει κέρδος, άσε που μπορεί να μάς σκοτώσει ανά πάσα στιγμή. Απα, πα, πα… Πάει να μας κάνει ζημιά, να μάς διώξει την πελατεία μας ο αιρετικός. Τόσο κόπο κάναμε όλα αυτά τα χρόνια, να σας πείσουμε για τα ψέματα που λέμε κι έρχεται ο κάθε Φικιώρης να μάς χαλάσει το μαγαζί γωνία. Κι αυτοί οι εναλλακτικοί οι ομοιοπαθητικοί, οι βελονιστές, οι ρεφλεξολόγοι, όλοι αυτοί τα ίδια λένε. «Μην παίρνετε φάρμακα, αποφύγετε τα εμβόλια, μην χειρουργείστε για πλάκα» και άλλα τέτοια. Είναι οι μόνοι, που κινδυνεύουμε πραγματικά με αυτές τις φυσικές θεραπευτικές αηδίες τους. Ευτυχώς, που δεν τους πολυπιστεύετε, αφού όλα αυτά τα χρόνια φροντίσαμε να τούς λασπώσουμε κατάλληλα και να τούς παρουσιάζουμε ως γραφικούς και κομπογιαννίτες. Κι αυτό το κάναμε, διότι δεν θέλουμε τέτοιες πραγματικές θεραπείες γιατί θα εξαφανιστούμε. Εμείς θέλουμε τα χημικά φάρμακα, που μας βοηθούν να γίνουμε πιο δυνατοί απ΄ ότι είμαστε ήδη. Δεν σας το έχουμε πει, αλλά τα χημικά φάρμακα εμάς τούς ιούς μάς ενδυναμώνουν, μάς κάνουν πιο δυνατούς και πιο ανθεκτικούς κάθε φορά, που εσείς τα καταπίνετε. Καταστολή και μόνο καταστολή των συμπτωμάτων προκαλούν και όχι θεραπεία. Όπως οι μπάτσοι, λειτουργούν κι αυτά κατασταλτικά. Με κάθε χημικό φάρμακο, που παίρνετε, προετοιμάζεται το έδαφος για μια νέα μελλοντική αρρώστεια, που θα σας επισκεφτεί. Φαύλος κύκλος δηλαδή. Εσείς όμως εκεί κοιμάστε, χωρίς να καταλαβαίνετε…

     Άλλωστε, όλα αυτά τα φάρμακα που φτιάξαμε για τις χημειοθεραπείες, τις ακτινοβολίες, τα κορτικοστεροειδή, τα αναλγητικά, τα αντιβιοτικά και τόσα άλλα, που δυναμώνουν εμάς και αρρωσταίνουν εσάς, τι θα τα κάνουμε κύριοι αν εσείς δεν τα καταπίνετε καθημερινά; Τα χειρουργεία, που κάνουν οι γιατροί μας για ψύλλου πήδημα, τα νοσήλια στα αγαπημένα μας νοσοκομεία, τα εμβόλια, που κρυβόμαστε εμείς οι ιοί μέσα τους; Τόσα χρόνια ακολουθούσατε πιστά όσα σας λέγαμε, τώρα τι έγινε σηκώσατε μπαϊράκι; Γι΄ αυτό κλείστε τ΄ αυτιά σας στις εναλλακτικές Κασσάνδρες και στούς αποστάτες…


     Συγκριτικό διάγραμμα γι΄ αυτούς, που πέθαναν παγκοσμίως τον περασμένο μήνα από τη γρίππη των χοίρων (πράσινο) κι από μαλάρια (κόκκινο). Ακόμη όμως κι αυτά τα λιγοστά θύματα τής γρίππης των χοίρων πέθαναν από άλλες αιτίες.


     Και για να το δείτε πιο σφαιρικά το πράγμα: Για να υπάρχει ανάπτυξη και ευημερία στις κοινωνίες σας, πρέπει να αυξηθούν οι υγειονομικές δαπάνες και να πουληθούν οι υπηρεσίες μας, δηλαδή τα χειρουργεία, τα εμβόλια και τα φάρμακα. Και για να γίνω πιο σαφής, για να έχετε πρόοδο και ευημερία, πρέπει να αυξηθούν οι αρρώστειες και οι θάνατοι! Ναι, μη σας φαίνεται παράξενο. Το ότι επιβάλαμε την χημική Ιατρική μας ως δημόσιο αγαθό και δωρεάν για εσάς, το κάναμε για να βάλουμε κι άλλα λεφτά στα ταμεία μας κι όχι για να μην σάς επιβαρύνουμε. Αυτό, άλλωστε ήταν η φάκα, το τυρί όμως, δεν το είδατε ποντικάκια μου. Μ΄ αυτό τον τρόπο πληρώνει το κράτος σας, δηλαδή πάλι εσείς και μένετε με την ψευδαίσθηση, ότι η περίθαλψή σας είναι δωρεάν. Έτσι αποφύγαμε όλους τους άλλους κακούς εναλλακτικούς. Φανταστείτε, ότι οι γιατροί μας συνταγογραφούν φάρμακα ακόμα και σε νεκρούς. Συνεχίζουν και θα συνεχίζουν να το κάνουν και στο μέλλον. Χιλιάδες, εκατομμύρια φάρμακα. Τι αναπηρικά καροτσάκια, τι τεχνητά μέλη, τι υλικά νοσοκομείων, ατελείωτες συνταγογραφήσεις. Έτσι φτάσαμε σε τρισεκατομμύρια πωλήσεις και ατελείωτα κέρδη. Χρήμα με ουρές.

     Έτσι βουλιάξαμε τις οικονομίες όλων των κρατών μαζί και το δικό σας κράτος και την οικονομία σας. Κι έτσι ήρθε ο θείος μου, το ΔΝΤ. Πληροφοριακά, το ΔΝΤ έχει πρώτου βαθμού συγγένεια με την μητέρα μου, τη φαρμακοβιομηχανία. Με εκβιασμούς και απειλές σάς πουλούσαμε φάρμακα και άλλα δικά μας είδη όλα αυτά τα χρόνια και σεις είσαστε υποχρεωμένοι να τα καταναλώνετε.

     Γι΄ αυτό βάλαμε και τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς στα σχολεία, στο στρατό και σε λίγο σε όλους τούς δημόσιους υπαλλήλους. Από μικροί πρέπει να αρρωσταίνετε, για να έρχεστε στους γιατρούς μας και να παίρνετε φάρμακα, να κάνετε χειρουργεία και τ΄ άλλα συναφή. Έτσι όλα αυτά τα χρόνια γίναμε μονοπώλιο. Αμ πως νομίσατε, κάναμε αγώνα…

     Τόσα χρόνια φώναζε ο φίλος μας και πρώην πρωθυπουργός σας για την περιβόητη ανάπτυξη και σεις είχατε κλειστά τ΄ αυτιά σας. Μόνο έτσι το ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν) σας θα ανέβει και μαζί του θα ανέβει και η πρόοδος και η ευημερία σας. Αυτό θα γίνει μόνο με την αρρώστειά σας! Δηλαδή, όσο πιο πολύ αρρωσταίνετε, τόσο πιο πολλά φάρμακα, νοσήλια και χειρουργεία θα διακινούνται. Ο θάνατός σου η ζωή μου δηλαδή. «Για το καλό μου, ώσπου δεν άντεξε στο τέλος το μυαλό μου…» που λέει και το τραγούδι του Μηλιώκα. Το πολύ - πολύ να μην αντέξει και το σώμα σας. Μην σάς φαίνονται καθόλου παράξενα όλα αυτά, τα είπαν άλλωστε αναλυτικά αυτοί εκεί οι άθεοι στο Zeitgeist-3. Βέβαια, εσείς μην τα πάρετε και στα σοβαρά, καλύτερα για εμάς να πιστεύετε, ότι όλα αυτά είναι συνομωσίες. Γι΄ αυτό δεν θέλω αρνήσεις, δικαιολογίες κι άλλα τέτοια κόλπα.

     Να ακολουθείτε λοιπόν τις συμβουλές των γιατρών μας, να παίρνετε όσα περισσότερα φάρμακα μπορείτε, να αποφεύγετε όλους αυτούς τούς εναλλακτικούς αιρετικούς με τις υγιεινές διατροφές, τα φυσικά φάρμακα και τα φυσικά συμπληρώματα. Γι΄ αυτό και η Ε.Ε. έκοψε όλα αυτά τα φυσικά συμπληρώματα με το Codex Allimentarius. Ψηφίστηκε, για όσους δεν γνωρίζετε, ότι απ΄ την Άνοιξη τού 2012 και μετά θα μπορείτε να καταναλώνετε μόνο χημικά φάρμακα, ή αν θέλετε φυσικά φάρμακα αυτό θα το κρίνει μόνον ο γιατρός σας. Βάλανε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα, όπως λέει και η παροιμία… Σε λίγο καιρό θα βγάλουμε και όλους τους εναλλακτικούς εκτός νόμου, για να τελειώνουμε. Έτσι ανοίγει μια νέα εποχή για το σόι μας. Μισώ κάθε τι το φυσικό, το καταλάβατε αυτό! Η Φύση είναι επικίνδυνη για εμάς και τις τσέπες μας. Πώς αλλιώς θα πλουτίζουν οι οικογένειές μας, οι φαρμακευτικές και οι γιατροί μας και εμείς οι αρρώστειες και οι ιοί θα ζούμε αιωνίως; Και μη βάζετε στο μυαλό σας το κακό, εμείς για το καλό σας τα κάνουμε όλα αυτά, άλλωστε έχετε γίνει πολλοί τα τελευταία χρόνια και δημιουργείτε πρόβλημα στο μοίρασμα τής πίτας τού χρήματος. Ας αραιώνετε λοιπόν. Η αγκάλη του θεούλη σας, σάς περιμένει άλλωστε…  

*     *     *
 
     Άιντε προβατάκια μου μπεεεε…. όλοι στη σειρά τώρα να πάτε στα κέντρα αρρώστειας -συγνώμη υγείας ήθελα να πω- και στα νοσοκομεία μας και να εμβολιαστείτε το γρηγορότερο μπας και μπω και γω σε κάνα ζεστό σώμα.

     Άλλωστε με τόσο κρύο… Κρύο καιρός για δύο… Κορόιδα…



                               Κωνσταντίνος Παραβάτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...