"Απ΄ τα άγρια θηρία το χειρότερο δάγκωμα το κάνει ο συκοφάντης "
Διογένης από τη Σινώπη 400 - 325 π.χ
Μέγεθος γραμμάτων
+ + + + +
Share |

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

ΓΑΠ: “Kάθε φορά που επισκέπτομαι την Πολωνία, νιώθω ότι επιστρέφω στις ρίζες μου”

Print this post
Απο το site του ΠΑΣΟΚ
ΟΜΙΛΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ  ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΒΑΡΣΟΒΙΑ (2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ)
“Αγαπητοί φίλοι, αγαπητοί σύντροφοι, χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκομαι εδώ, μαζί με τη σοσιαλδημοκρατική μας οικογένεια, σε αυτό το κρίσιμο Συνέδριο στη Βαρσοβία.
Όμως, χαίρομαι ιδιαίτερα που βρίσκομαι στη Βαρσοβία και για έναν ακόμα λόγο: η Πολωνία είναι η πατρίδα του προπάππου μου, του Ζίγκμουντ Μινέικο. Αφού φυλακίστηκε και εξορίστηκε εξαιτίας επαναστάσεων και πολέμων, εγκαταστάθηκε τελικά στη Βορειοδυτική Ελλάδα, όπου και παντρεύτηκε.

       
Ο Ζίγκμουντ συμμετείχε στους Βαλκανικούς Πολέμους. Συνέβαλε στην ανασκαφική ανακάλυψη της αρχαίας πόλης της Δωδώνης και αποτέλεσε το μόνο Πολωνό ανταποκριτή, ο οποίος κάλυψε την αναβίωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, το 1896.
Έτσι, κάθε φορά που επισκέπτομαι την Πολωνία, νιώθω ότι επιστρέφω στις ρίζες μου.”
Στην ίδια  ομιλία σε άλλο σημείο θα πει:
Το λέω αυτό, επειδή, για παράδειγμα, ανήκω σε μία ομάδα κρατών, που αποκαλούνται σκωπτικά «PIGS»! Ναι, δεν ξέρω αν μοιάζω, αλλά είμαι κι εγώ ένας από τα PIGS – από τα αρχικά της Πορτογαλίας, της Ιταλίας ή της Ιρλανδίας, της Ελλάδας και της Ισπανίας. Και είμαι περήφανος γι’ αυτό.
Επαναλαμβάνω ότι είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας. Ό,τι κι αν λέμε, ό,τι κι αν περνάει η χώρα μου, έχω βαθιά εμπιστοσύνη στην Ελλάδα, στη χώρα μου, στον Ελληνικό λαό.
Ως Ευρωπαίος και σοσιαλδημοκράτης, θέλω επίσης να προσθέσω ότι, ανεξαρτήτως των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα μου, είμαι περήφανος που είμαι Πορτογάλος, είμαι περήφανος που είμαι Ιταλός, είμαι περήφανος που είμαι Ιρλανδός, είμαι περήφανος που είμαι Ισπανός.
Παλιότερα είχε πει στην Βουλή:

Ναι είμαι Έλληνας της Διασποράς και είμαι περήφανος!

σχόλιο: Αυτός ο άνθρωπος μπορεί να νιώσει περήφανος και για την Μπουργκίνα Φάσο… Για την Ελλάδα όμως
Π Ο Τ Ε !!!!!!!

Πηγή: olimpia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...